Trail|

MOSTEIRO DE SOANDRES

  • Organizador evento

    Concello da Laracha

  • Fecha del evento

    22-01-2023

Descripción

O Concello da Laracha xunto con Laracha en dúas Rodas organizan:

TRAIL 27KM 1000m+ (17€)

MINI TRAIL E ANDAINA 13KM 600m+ (12€)

- Entrega de dorsais no instituto da Laracha “ies agra de leboris” de 7:30 a 9:00.

Saída  dende a esplanada do instituto do instituto as 8:30 con posibilidade de autobús (reserva)

- A carreira terá saída do Mosteiro de Soandres

-Trail : 9:30

-Mini trail e andaina : 9:45

Para calquera duda ou consulta poñerse en contacto no siguiente email. abelmatoscotelo@gmail.com   ou anxoverdillo@gmail.com

Enlace o percorrido do Trail AQUÍ

Enlace o percorrido do Minitrail e Andaina AQUÍ

1- Bases:

A participación no “ Trail Mosteiro de Soandres ” suporá a aceptación deste regulamento.

2- Data e horarios:

Terá lugar o 22 de xaneiro de 2023

- Entrega de dorsais no instituto da Laracha “ies agra de leboris” de 7:30 a 9:00.

Saída  dende a esplanada do instituto do instituto as 8:30

- A carreira terá saída do mosteiro de soandres

-Trail 9:30

-Mini trail e andaina  : 9:45

3- Distancia:

TRAIL 27KM 1000m+

MINI TRAIL E ANDAINA 13KM 600m+

4- Categorías:

Poderán participar as persoas que o desexen, maiores de 18 anos e os menores de máis de 16 con permiso de consentimento firmado polos seus titores legais.

As categorías serán  masculino e femenino.

Absoluta

Senior (corredores hasta 39 anos cumpridos)

Veteran@ A (corredores 40 anos a 49 anos cumpridos)

Veteran@ B (corredores de 50 anos cumprido en diante)

 

A entrega de premios será sobre as 13:00, unha vez completemos os tres primeiros puestos de cada categorías.

5- Inscricións:

Ás inscripcións serán a través de Www.magmasports.es

PRECIO

-Trail 17€

- Mini trail e andaina 12€

 

Que dan dereito a: participar nas probas, avituallamentos durante a proba, aperitivo postcarreira, agasallos e seguro de accidentes para as probas.

6- Sinalización:

O percorrido estará sinalizado con cintas de cor viva e as sinais necesarias para que o camiño a seguir non presente   ningunha dúbida polo que o estrito seguimento do mesmo será obrigatorio para a continuidade na proba. Voluntarios dispostos ó longo do percorrido asistirán ós participantes nos cruces.

7- Condicións físicas:

A organización resérvase o dereito de retirar da proba a aquelas persoas que considere que non reúnen as condición físicas necesarias para continuar na carreira sen por en serio risco a súa saúde como esgotamento agudo, lesión grave, síntomas de  alteracións sensoriais, etc.

8- Avituallamentos:

Trail:

Km 6 líquido

Km 12 sólido e líquido

Km 19 sólido e líquido

Meta: sólido e liquido

Trail e andaina:

Km  7 sólido líquido

Meta sólido e líquido

 

 

 

 

 

9- Auxilio:

os participantes están obrigados a respectar a integridade dos demais participantes así como a prestar auxilio ós accidentados.

10- Responsabilidade:

A organización non se responsabiliza de:

-Consecuencias derivadas da participación da proba que non se recollan no seguro de accidentes.

-Pérdida ou deterioro de obxectos persoais.

 

12- Descalificación:

- O que non cumpra estas bases.

- O que deteriore ou ensucie o entorno.

- O que non leve o dorsal ben visible.

- Tirar envoltorios fóra das papeleiras situadas no entorno dos avituallamientos.

- O que non respecte as ordes dos membros da organización.

- O que non preste auxilio.

- O que presente comportamento anómalo, mostre actitudes violentas, que tire lixo no medio natural, que moleste a fauna, que dane a propriedade pública ou privada, que non respecte os demais participantes ou membros da organización.

13-  Dereitos de imaxe:

A entidade organizadora resérvase en exclusividade o dereito sobre a imaxe do trail así como a explotación audiovisual, fotográfica e periodística do evento. Calquera proxecto mediático ou publicitario deberá contar previamente co consentimento escrito da organización. Así mesmo a organización resérvase o dereito de realizar e publicar nas redes fotografías durante todo o evento nas que poderán aparecer calquera dos participantes.

 

14- Tráfico:

A organización non cortará en ningún momento a circulación e os participantes polo tanto deberán respetar rigurosamente as normas de tráfico vixentes e obedecer as ordes que den os membros da organización e protección civil que estarán noa cruces de carreteras de mayor peligro.

16- Material abrigatorio e recomendable levar:

- A organización non facilitará vasos de plástico nos avituallamientos, polo que e moi recomendable levar algún sistema de hidratacion individual (mochila, bidóns, vaso plegable etc...)

- Roupa e calzado adecuado para este tipo de probas .

- Teléfono Mobil.

 

Para calquera duda ou consulta poñerse en contacto no siguiente email. abelmatoscotelo@gmail.com   ou anxoverdillo@gmail.com

Inscripción

  • La inscripción ha finalizado.
    Distancia: 27 Kms o 13Kms