Carrera Popular|

INVASIÓN CELESTE BY PROFAND NENOS

  • Organizador evento

    Fundación Celta de Vigo

  • Fecha del evento

    23-03-2025

Descripción

ENTREGA DE DORSÁIS

Sábado (todalas categorías) Tenda do Celta (A Sede, Rúa do Príncipe)
11:00 a 14:00
16:00 a 20:00

Domingo
8:30 a 9:30 (só 10/5k) Tenda do Celta (A Sede, Rúa do Príncipe)
9:30 a 11:00 (só 1k/50m) Abanca Balaidos

HORARIOS

10:00 Saída 10K e 5K (proba absoluta saída dende A Sede, Rúa do Príncipe)    
11:30 Saída 1K  e outras probas de menores
11:45 Saída Chiquiceltas

O periodo de devolución de inscricións ou modificación do titular do dorsal finalizou o 19/03/2025 as 23:59h

Existen duchas a disposición dos participantes unha vez finalizadas as probas.

1. A Fundación Celta de Vigo organiza a Carreira Popular da Fundación Celta de Vigo | Invasión Celeste By Profand. Proba que se disputará o vindeiro 23 de marzo do 2025 con saída na Sede do Celta na Rúa Príncipe e meta no estadio Abanca Balaidos.

2. A proba celebrarase sobre un percorrido urbano de 10 k e 5 k nas categoría absolutas, 1.000 metros en categorías por debaixo de Cadete (incluídos) e 50 metros os Chiquiceltas.

3. A Carreira terá tres diferentes saídas en función das categorías. 

11:45 Chiquiceltas: Nenos e nenas nados/as en 2018, 2019, 2020 e 2021 (Percorrido de 50 metros dentro do Estadio)

11:30 Nenos e nenas (Percorrido de 1K. Unha volta o exterior do estadio e meta no interior)
Sub-10 , nados/as en 2016 y 2017
Sub-12, nados/as en 2014 y 2015
Sub-14, nados/as en 2012 y 2013
Sub-16, nados/as en 2010 y 2011

10:00 Homes e mulleres (Percorrido urbano de 10 e 5K):  
Sub-20, nados/as en 2006 y 2009
Sub-23, nados/as en 2003 y 2005
Senior nados/as entre 1992 y 2002
Veteranos A, entre 1986 y 1991
Veteranos B, entre 1976 y 1985
Veteranos C, entre 1966 y 1975 anos
Veteranos D, antes do 1960 incluído

4. Será necesario que haxa como mínimo 3 participantes do mesmo sexo en cada categoría na liña de saída para a constitución da mesma; Os atletas das categorías non constituídas serán asignados á categoría inmediatamente anterior á que lle corresponda.

5. As inscricións realizaranse a través da páxina web www.rccelta.es mediante pago con tarxeta de crédito. As inscricións pecharanse o 18 de marzo. Non é preciso estar federado e non se admiten inscricións fora do prazo marcado.

6. O coste da inscrición é de:

Chiquiceltas: 2€
1K: 5€ 
5K y 10K: 10€ ata do 9 de marzo as 00:00h
                 12€ dende o 10 de marzo ata o 18 de marzo as 00:00h. 

7. Os dorsais e Chips serán entregados:

Sábado (todas las categorías) Tienda del Celta
11:00 a 14:00
16:00 a 20:00

Domingo
8:30 a 9:30 (solo 10/5k) Tienda del Celta
9:30 a 11:00 (solo 1k/50m) Abanca Balaidos

8. Coa entrega do Dorsal e Chip  entregarase un agasallo conmemorativo da Invasión  Celeste.

9. A saída das probas no interior do Estadio Abanca Balaidos, o que se poderá acceder dende a grada de Río, porta 19, sita na rúa Avd. de Citroën

HORARIOS

10:00 Saída 10K e 5K (proba absoluta saída dende A Sede, Rúa do Príncipe)    
11:30 Saída 1K 
11:45 Saída Chiquiceltas

ENTREGA DE TROFEOS

12:30H Estadio Abanca Balaídos
Este horario poderá ser modificado pola organización.

ENTREGA MOCHILAS CORREDORES 10K e 5K
Na rúa Velázquez Moreno lateral de A Sede - Furgoneta do RCCelta - serán trasladadas a Balaidos para a súa devolución o remate da proba.

10. O longo do percorrido a organización establecerá os puntos de control que estime oportunos, os cales poderán descualificar a calquera participante que realice algunha irregularidade  no trazado da proba ou actúe de forma antideportiva.

11. Premios: Todas as categorías obterán medalla ata os tres primeiros clasificados. Chiquiceltas non é unha proba competitiva, pero todos os participantes levarán unha medalla.

12. Avituallamento: Porase a disposición dos participantes avituallamento líquido e sólido na zona de Meta.

14. A organización non se fará responsable de danos morais e materiais que así mesmos ou a outras persoas ocasionen os participantes, e todo o non previsto neste regulamento resolverase de acordo o regulamento en vigor.

15. A organización dispón dun seguro de responsabilidade civil. Todos os participantes disporán de seguro de accidentes, non lesións, para o día da carreira contratado pola organización.

16. Conforme a la L.O 15/1999, informamos que os seus datos persoais pasarán a formar parte dun ficheiro, cuxo responsable é Fundación Celta de Vigo con domicilio social en Rúa do Príncipe 44. 36202 Vigo (Pontevedra). A finalidade deste ficheiro e levar a cabo a xestión de datos dos atletas vinculados coa asociación. Se desexa exercitar os dereitos de acceso, rectificación, cancelación ou oposición poderá facelo dirixíndose por escrito o enderezo sinalado, axuntando unha fotocopia do seu DNI.

17. Polo so feito de inscribirse, o participante declara o seguinte: “Atópome en estado de saúde óptimo para participar na Carreira da Fundación Celta de Vigo. Comprométome durante o desenrolo da competición a contribuír no posible ca Organización para evitar accidentes persoais. Autorizo ademais a que a organización faga uso publicitario de fotos, vídeos e calquera outro tipo de material audiovisual no que poda figurar, aceptando a publicación do meu nome na clasificación da proba, nos medios de comunicación e/o internet, sen esperar pago, compensación ou retribución algunha por este concepto”.

18. A inscrición de a Carreira “INVASIÓN CELESTE By Profand”  implica a total aceptación deste regulamento.

Inscripción

  • La inscripción ha finalizado.